Kandidaat-Kamerlid Sven Koopmans in de IJmond

Op 27 februari komt kandidaat-Kamerlid Sven Koopmans naar Santpoort om met de inwoners van de IJmond in gesprek te gaan. Koopmans is kandidaat-Kamerlid voor de VVD en staat op plek 33. Koopmans is betrokken bij vredesonderhandelingen over de hele wereld. Momenteel is hij werkzaam voor de Verenigde Naties. Daarnaast geeft Koopmans les aan de Universiteit van Leiden.

De onderwerpen voor de avond zullen de gevolgen van het presidentschap van Donald Trump voor de positie van Nederland, daarnaast zullen Poetin en Syrië ook ter sprake komen. Er zal ruimschoots mogelijkheid zijn om vragen te stellen. Ook over andere actuele onderwerpen kunnen vragen gesteld worden en zal Koopmans aangeven hoe de VVD daar over denkt. De avond wordt geleid door VVD Velsen-fractievoorzitter Jeroen Verwoort.

Het evenement zal plaatsvinden in Café Bartje Boven in Santpoort en is voor iedereen vrij toegankelijk. De deuren openen om 19:30 en het programma begint om 20:00.